Skuteczna promocja firmy w internecie

Share

Funkcjonowanie firmy w dzisiejszych czasach daje wiele możliwości promocji. Przemyślane i co najważniejsze systematyczne działania mogą efektywnie wpłynąć na sprzedaż towarów i usług.

1. Scharakteryzuj swój biznes i grupę docelową

Na samym początku planowania działań marketingowych powinniśmy zastanowić się nad ofertą proponowanych towarów i usług. Pomyślmy kim są potencjalni klienci i jakie treści ich interesują.

Postarajmy się o zastosowanie jednolitej stylistyki. Pomoże w tym stworzenie identyfikacji wizualnej.

2. Blog i content marketing.

Podstawową rzeczą jakie mają wpływ na pozycję strony w internecie jest jej zawartość. Koniecznie musi być ona unikalna i powinna zawierać interesujące dla czytelnika treści.

Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regularne prowadzenie bloga. Ranking Google premiuje te strony, które są ciekawe za czytelnika, zawierają interesujące informacje oraz są regularnie uzupełniane.

Następnie postarajmy się zdobyć linki zwrotne z innych wartościowych stron.

2. Wykorzystaj Social Media

Promując swój biznes powinniśmy wykorzystywać wiele kanałów. Najskuteczniej jest skoncentrować swoje działania na serwisach społecznościowych takich, jak Facebook, Instagram czy LinkedIn.

Aktywna promocja w łatwy sposób pozwoli dotrzeć do ludzi z całego świata.

3. Wypróbuj Google AdWords.

Jeżeli nie mamy dużej konkurencji to warto spróbować z oferty AdWords. W takiej sytuacji stawka za wyświetlenie naszej strony na górze wyników wyszukiwania nie powinna być wysoka. Ustalmy słowa jakie słowa kluczowe są istotne dla naszych klientów. Pamiętajmy, że w takich przypadkach powinniśmy samodzielnie ustawiać stawki.

Jeżeli wcześniej nie korzystaliśmy z Adwords można uzyskać atrakcyjne kupony, które dodadzą do naszego konta do 600 zł do wykorzystania na promocję.

4. Dodaj swoją firmę do Google Maps.

Jak łatwo zauważyć wyniki wyszukiwania w Google są spersonalizowane, które głównie zależą od lokalizacji.

Osoba szukająca pomocy drogowej znajdująca się z warszawy otrzyma inne wyniki niż osoba wpisująca tą samą frazę w Zielonej Górze.

Google dużą wagę przykłada do wiarygodności prezentowanych treści. Weryfikacja naszej strony internetowej pozytywnie wpływa na pozycje na rankingu wyników organicznych.

Coraz więcej osób wybierając wykonawcę usług zwraca uwagę na wyniki z Mapy Google.

5. Pomyśl o zatrudnieniu agencji interaktywnej

Większość z działań możesz podjąć samodzielnie, jednak wymagają one odpowiednich narzędzi, czasu oraz wiedzy. W przypadkach, kiedy zależy nam na efektywnych działaniach, które natychmiast dadzą efekt warto zastanowić się nad zatrudnieniem specjalisty.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *